Pelvi Balans – trening mięśni dna miednicy

Oferta








Warsztat składa się z  ośmiu spotkań, podczas których skupiamy się na mięśniach dna miednicy – uczymy się czucia ciała, rozluźnienia oraz siły. Nie musisz wszystkich tematów zrobić w kolejności, ale warto cykl zacząć od pierwszego tematu,  żeby więcej czerpać z kolejnych spotkań. Zapisu można dokonać przez zakładkę „Ćwiczenia dla kobiet w ciąży”, gdzie znajduje się grafik  (aplikacja Fitssey). –> https://www.koala.krakow.pl/kurs/gimnastyka/

 

Tematy spotkań (dokładny opis znajduje się w zakładce Program poniżej, terminy poszczególnych tematów – powyżej):

I Poznaj swoje dno miednicy

II Oddech i dno miednicy

III Mięśnie brzucha i dno miednicy

IV Przygotowanie krocza do drugiego okresu porodu

V Profilaktyka poporodowa

VI Jak sobie radzić z typowymi dolegliwościami w czasie ciąży?

VII Profilaktyka nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych

VIII Postawa ciała a dno miednicy

Przeczytaj zasady odwoływania zajęć: 

Anulować rezerwację można bez kosztowo do 4 godzin przed zajęciami.  Dzięki temu inna Mama zdąży wskoczyć z listy rezerwowej.

Prowadzimy listy rezerwowe – Jeżeli zabrakło miejsc na zajęciach zamiast okienka ZAPISZ SIĘ zobaczysz REZERWUJ. Po kliknięciu zostaniesz poproszona o określenie do kiedy będziesz oczekiwać na potwierdzenie rezerwacji. W sytuacji, gdy zwolni się miejsce, automatycznie zostaniesz zapisana na zajęcia.

Program

Tematyka:

I Poznaj swoje dno miednicy. Dowiesz się, gdzie znajduje się Twoje dno miednicy, jak pracuje jak jest zbudowane, jakie ma zadania, jak sama możesz sprawdzić dno miednicy.
II Oddech i dno miednicy. Dowiesz się, dlaczego bez dobrego oddechu nie masz kontroli nad dnem miednicy. Jak oddech wpływa na poród i jak oddychać podczas porodu.
III Mięśnie brzucha i dno miednicy. Dowiesz się, jak zadbać o mięśnie brzucha, żeby nie doszło do rozejścia mięśni prostych brzucha (przepuklina kresy białej), jak mięśnie brzucha współpracują z dnem miednicy.
IV Przygotowanie krocza do drugiego okresu porodu. Dowiesz się jak wpłynąć na maksymalną ochronę krocza. Nauczysz się rozluźniać dno miednicy.
V Profilaktyka poporodowa - dla uczestniczek zestaw ćwiczeń na pierwsze dni po porodzie. Dowiesz się jak zadbać o siebie i swoje ciało w pierwszych dniach po porodzie.
VI Jak sobie radzić z typowymi dolegliwościami w czasie ciąży? Ból pleców, rwa kulszowa, bóle bioder, pachwin, spojenia łonowego.
VII Profilaktyka nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych
VIII Postawa ciała a dno miednicy. Dlaczego ćwiczenia mięśni kegla i tysiące powtórzeń zaciskania i rozluźniania niewiele pomogą w profilaktyce nietrzymania moczu czy obniżenia narządów rodnych? Zajęcia podsumowujące cykl.
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
  • poznasz wpływ oddechu na pierwszy i drugi okres porodu
  • wypróbujesz pozycje wspomagające poród i świadomą pracę z ciałem
  • Nauczysz się jak przygotować krocze do porodu, żeby uniknąć nacięcia lub pęknięcia
  • Dostaniesz zestaw ćwiczeń na czas po porodzie
  • Nauczysz się prawidłowych nawyków wspierających dno miednicy
  • Nauczysz się jak wspierać dno miednicy, żeby uniknąć nietrzymanie moczu czy obniżenia narządów rodnych
  • Dowiesz się jak zadbać o mięśnie brzucha w ciąży i po porodzie
  • Dowiesz się jak można pracować z rozstępem mięśnia prostego brzucha, co możesz zrobić sama
  • Dowiesz się jakie ćwiczenia pomogą Ci w najczęstszych dolegliwościach w ciąży

Cena

Ceny karnetów:
OPEN - 300 zł - KARNET 30 DNI
8 wejść - 200 zł - KARNET 30 DNI
4 wejścia - 140 zł - KARNET 30 DNI
Pojedyncze zajęcia - 40 zł (60 min.)

Akceptujemy także karnet 3 darmowych wejść dla uczestniczek szkoły rodzenia.

Honorujemy wszystkie rodzaje kart Multisport, Fitprofit, FitSport oraz Medicover. Do kart Partnerskich wymagana kaucja - 40 zł.

Karnety lub karty prosimy okazywać przed zajęciami, dziękujemy :)