Gimnastyka, pilates, joga, Zdrowy Kręgosłup

Fakt, że ćwiczą wyłącznie przyszłe mamy daje komfort i jest źródłem dodatkowych pozytywnych wzmocnień.

Oferta

Szukasz zajęć ruchowych dla Mam w ciąży? Chcesz kontynuować aktywność fizyczną lub dopiero zaczynasz? Świetnie trafiłaś! Zapraszamy na zajęcia w Koali 🙂

Ćwiczymy godzinę w kilkunastoosobowych grupach, przy muzyce, na matach. Około 10 pierwszych minut zajęć poświęcamy na relaks i ćwiczenia dna miednicy na workach sako – to czas tylko dla Ciebie!
W zależności od specyfiki zajęć dodatkowo z wykorzystaniem różnych przyrządów do ćwiczeń (małe piłki, duże piłki, taśmy, paski, hantelki, kostki itp.). Zajęcia prowadzą wyłącznie osoby posiadające niezbędną wiedzę i kwalifikacje do prowadzenia ćwiczeń dla kobiet w ciąży.

Prosimy o przyniesienie stroju do ćwiczeń oraz ręcznika, gdybyście chciały rozłożyć go na macie, nie wymagamy obuwia sportowego (większość uczestniczek ćwiczy w skarpetkach). Dysponujemy prysznicem. Nie ma potrzeby brać własnych mat choć oczywiście można 🙂

Na zajęcia zapraszamy od początku ciąży do dnia porodu. Jeśli chciałabyś dołączyć przed 16 tygodniem ciąży, prosimy o przyniesienie pisemnego zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń, po 16 tygodniu go nie wymagamy.

Bardzo prosimy o wcześniejszą rejestrację na zajęcia, a także odwoływanie udziału w zajęciach. Wtedy będziemy w stanie zagwarantować wygodne miejsce dla każdej z Mam.

Zapisy obowiązują na każde zajęcia z osobna, nie prowadzimy stałych grup. Przed zapisem na trening dna miednicy koniecznie zapoznaj się ze specyfiką zajęć!


Grafik znajduje się pod kalendarzem z zapisami 🙂

Zapisy na zajęcia:

 

 

Cena

Pojedyncze zajęcia - 30 zł (60 min.)

 

Ceny karnetów:

4 wejścia - 100 zł

8 wejść - 160 zł

open (wejście na każde zajęcia) - 200 zł

 

Każdy karnet ważny jest przez 30 dni od dnia zakupu i upoważnia do wejścia na zajęcia każdego typu.

 

Honorujemy wszystkie rodzaje kart Multisport, Fitprofit oraz OK System. Karta w pełni pokrywa koszt wejścia na zajęcia.

 

Kartę bądź karnet należy zawsze okazać przed zajęciami.

Grafik

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

8.45-9.45

Joga z brzuszkiem

Olga

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)

Gabrysia

9:15-10.15

Joga z brzuszkiem

Olga

Joga z brzuszkiem

Olga

Zdrowy kręgosłup z brzuszkiem
Magda

10.00-11.00

Pilates z brzuszkiem

Justyna

Pilates z brzuszkiem

Kasia

10.30-11.30

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)

Ania

Gimnastyka z brzuszkiem
6.11 – zastępstwo – Justyna

Ewa

Gimnastyka z brzuszkiem 

Magda

11.15-12.15

Gimnastyka z brzuszkiem

Justyna

Zdrowy Kręgosłup z brzuszkiem

Kasia

11.45-12.45

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)
Gabrysia

16.30-17.30

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)

Gabrysia

Joga z brzuszkiem

Olga

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)

Ania

Joga z brzuszkiem

Olga

Pilates z brzuszkiem

Justyna

Gimnastyka z brzuszkiem

Justyna

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)

Gabrysia

Joga z brzuszkiem

Olga

Gimnastyka z brzuszkiem
6.11 – zastępstwo – Justyna

Ewa

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)

Gabrysia

Pilates z brzuszkiem

Kasia

Zdrowy Kręgosłup z brzuszkiem

Kasia

Zdrowy kręgosłup z brzuszkiem
Magda

Gimnastyka z brzuszkiem 

Magda

Mięśnie dna miednicy (zapoznaj się ze szczegółami)
Gabrysia